lørdag den 19. juli 2008

Dagen før dagen

I morgen tager vi af sted. Nej, hvor jeg glæder mig.

Dagen i dag skal bruges på, at lave aftensmad til i morgen - kartoffelsalat, skinke og kyllingelår. Der skal pakkes og vi skal ind og se udstilling, af de tegninger der er blevet lavet på det kursus Nadja har været på hele ugen. (der kan ses flere billeder
her)

I morgen henter Daniel og Nadja mig, og så kører Daniel os ud til Interpress hvor de andre er, efter morgenmaden er det af sted sydover.
Kenny og Marianne har reserveret plads til os lige ved siden af dem selv. Det gør, at vi kan komme ind på pladsen mandag eftermiddag/aften, så behøver vi ikke mellemlande på en anden plads. Jeg glæder mig allerede til at få en kold øl når vi er kommet derned.

Fortsættelse følger når vi er kommet til Frankrig.

Ingen kommentarer: